General

Últimes hores

pregonerUs informo de quatre coses mentre aquest espai descansa de ser blog per un temps:

  1. Fa dues setmanes em vaig estrenar com a articulista a Vilaweb amb L’arma de la rutina.
  2. Avui hi he publicat el segon article, El manifest dels traïdors del país. (Hi publicaré un article cada quinze dies, sempre en divendres.)
  3. A Llavor cultural em van entrevistar fa poquet i em van deixar xerrar fins gairebé quedar-me afònica.
  4. Al número d’octubre de Barcelona Metròpolis m’han publicat un relat sobre el barri de Sant Antoni.

I fins aquí les novetats. A la primavera del 2016 arribaran coses meves a les llibreries, però és massa aviat per parlar-vos-en, encara ho espatllaria! Tindré paciència.

 

Estàndard

5 thoughts on “Últimes hores

  1. Hola, soc compositor i subscriptor a Vilaweb, celebro desmesuradament els teus dos articles, i l’últim “El manifest dels traïdors del país” m’ha semblat extremadament lúcid, l’he compartit immediatament, et felicito sincerament pel que fas i desitjo que continuïs “traint” d’aquesta manera al nostre país que ara l’anem fent. Salutacions musicals.

Deixa un comentari

