podria ser un blog

Ales

Diu que les ales hi eren de sempre. Jo faig veure que l’entenc i me la crec perquè avui estalvio temps. Però no sé de què em parla. Li miro l’esquena i no veig que sota el seu jersei negre hi hagi res més que una columna cansada i torta. Però si ella avui vol creure en ales, el més sensat és mirar-li l’esquena com si hi fossin. I ho faig. I ella em mira els ulls que diuen que veuen ales i somriu. I si somriu li veig de debò les ales. I si les hi veig em puc creure que hi eren des de sempre. I llavors el seu somriure creix i li surt de la cara perquè em mira l’esquena. I jo sé que sota el meu jersei gris, a més de la meva columna també cansada i torta, hi ha uns bonys petits que un dia seran ales. I que ella m’espera per volar. I si ella espera ja és volar. I si ella espera els bonys ja són ales. I si ella espera les ales, les meves també, hi eren de sempre. I vull que em miris amb ulls de veure’m unes ales a l’esquena des de sempre, que jo somriuré i llavors els teus ulls ja no mentiran i a poc a poc tots anirem tenint ales des de sempre, esperant-nos els uns als altres, amb somriures alats que ens sortiran dels rostres per fer créixer ales en columnes cansades i tortes. I algú escriurà que les ales hi eren des de sempre. I se’l creuran. Perquè quan les coses s’escriuen, es tornen de pedra o de veritat.

ales

Anuncis
Estàndard

2 thoughts on “Ales

  1. Segurament tenim unes ales amagades que no veiem , però el germen hi és.
    M’ha agradat molt el teu relat. Sóc una fan d’aquest gènere i m’encanta aquesta senzillesa que fas servir per relatar petites coses.
    Espero que n’escriguis molts més.

Deixa un comentari

