diàlegs sants

Pen-Sant

—Però què t’ha dit exactament?
—Que necessita pensar.
—Pensar sobre què?
—Sobre nosaltres.
—Ja.
—Li he dit que podíem pensar junts…
—Error.
—Per què?
—Hauràs semblat desesperada.
—No, que m’he controlat.
—Coneixent-te, ho dubto.
—Nena, que et dic que sí.
—I què t’ha dit?
—Que necessita estar sol, estar una temporada sense veure’ns.
—Temporada? Ha dit temporada o ha dit dies?
—Temporada, temporada.
—Ui.
—Ja. Per això et dic, que estic soltera. On anem?
—Com? Què vols fer?
—Collons, sortir. Fins tard.
—Però…
—Què? Vols que em tanqui a casa i em foti a plorar? I una merda.
—No t’emprenyis, nena.
—No, si tu no en tens cap culpa.
—No et forcis a fer-te la dura. Si plores, no passa res.
—Que no vull plorar, hòstia.
—Sortim, doncs?
—Que sí.
—Sopem primer? I així xerrem.
—Sí, però rapidet, no tinc gana ni vull xerrar gaire.
—N’estàs segura?
—Que sí! Beure, vull beure, i ballar. I a veure què passa.
—Com «a veure què passa»?
—Doncs això. El que fas tu cada cap de setmana, hòstia.
—Però-però…
—Sol-te-ra.
—Tu…?
—Què!
—Tu no estàs gens trista!
—Eh?
—Això de pensar junts…
—Què?
—I si t’hagués dit que sí?
—Que va.
—Nena!
—Què!
—Sol-te-ra.
—Que sí! Que síii!
—Un xino ràpid i a col·leccionar gintònics?
—Va!
—I celebrem que… Collons, però i per què no el deixaves tu?
—És que no sabia que el volia deixar fins que… m’ha dit que volia pensar.
—Així? Tan… de sobte?
—Sí. Ell ha dit que havia de pensar i mentre ho deia jo ja m’ho he pensat tot.
—I l’hi has dit?
—El què?
—Cony…!
—Ah, no.
—Però…
—Tu i jo aquesta nit ens farem moltes fotos.
—No!
—Sí.
—Vols dir que…?
—Què! Ell no ha tingut collons de dir-me que em deixa i m’ha sortit amb lo de pensar, no?
—Sí, però…
—Doncs que pensi. Li donaré material perquè se’n foti un fart.
—Una bona tem-po-ra-da.
—Per no dir les coses pel seu nom.
—Que sí.
—Mira que és fàcil: et deixo.
—Doncs sí.
—Que m’ho pensava dir per capítols? No necessito anestèsies.
—Fliparà quan vegi que has sortit amb mi.
—No ho saps prou. No et suporta.
—Per això m’has trucat, eh, porca!
—Va, mira a càmera i digues pensar.
—Pensaaar!

pensar

(Imatge de La viñeta satírica.)

Estàndard

5 thoughts on “Pen-Sant

Deixa un comentari

