podria ser un blog

Ferrocarril a Terrassa

Ahir vaig anar en ferrocarril. Al compartiment del costat dues noies parlaven de les seves coses. No vaig ser indiscreta, tot el vagó les va sentir durant els quaranta-dos minuts que va durar el trajecte.

ferrocarrilterrassa

[…]

—Tia, vols parar de mossegar-te les ungles?
—Joder, estic nerviosa, vale?
—Per ell?
—No, no, pels exàmens.
—Sí, ja.
—Que síii, burraaa…
—Com és que has pujat a Gràcia, avui?
—No he anat a classe.
—No! Has anat a casa seva, tia? Un altre cop??
—Què!
—Tu estàs fatal!
—Ja, tia…
—Joder, i els exàmens?
—Per això em mossego les ungles, joder.
—Sí, ja.
—Que síii, burraaa…
—Torna’m a dir burra que et clavo la sabata al cony.
—Seu bé, hòstia.
—I tu, no et fot!
—No paro amb les T-10.
—Què?
—Joder, al matí, de Terrassa a Provença, a classe. Després a Gràcia, amb ell. Llavors torno a Terrassa. I a la tarda, a Gràcia un altre cop.
—Perquè vols.
—Tia, és que és superior a mi…
—I ell per què no ve a Terrassa?
—Tia, que visc amb ma mare.
—Però de dia no hi és.
—Tiaaa…
—Quèee, no dius que no sé què de les T-10.
—Sí, però…
—O que te les pagui ell!
—Sí, com una puta, no?
—Que paris amb les ungles, cony, quin fàstic. Tu has vist com tens els dits?
—Que síii, bur…
—EH!
—Au, tia, quin mal!
—T’he avisat!
—És que, tia, em té pillada, eh…
—Ja ho veig, ja…
—Sí, què veus?
—Que per follar amb ell et passes el dia als ferrocates, tia.
—Ala, no sempre follem, guarra.
—No poc. Què feu? Parleu? Tia, que el conec!
—EH!
—Què?
—Que no sé, que no…
—Que no, què?
—Que no sempre…
—Va, tia…
—Joder, i què passa?
—Ah, no sé, res… Ets tu que et queixes!
—No em queixo, però és que…
—Les T-10, ja…
—No, burra… Ai, perdona. No, que és que ho vol fer sempre… Jo a vegades només vull… Bueno, no sé, que a mi em mola, eh…
—Tia, què vols dir? No m’espantis!
—Nooo! Nooo!
—Que si no vols, no vols!
—Bèstia! Ala, que no és això! Vull dir que jo a vegades només vull mimos, saps?
—Ja…
—No ho vull tot. Només mimos, paraules, no sé…
—Ja, ja… A mi també em passa, això… Però tinc un truc…
—Un truc! Va, tia, que parlo en sèrio…
—I jo també, joder.
—Què dius!? Va, va…
—Que síii-iii! Tu li dius que no et trobes bé, fas cara trista, morrets, veu de nena petita… I el tio es creix, saps?
—Què creix??
—Nooo, guarra!! Ha, ha!! Que de cop i volta es fa l’adult, saps… rotllo: «vine, petita, que jo et protegeixo»…
—Ha, ha!! Tu flipes!!
—Tu prova-ho, hòstia!! Tot junt: veueta, cara pena, et trobes malament, morrets… i te li fregues com un gat…
—Però això és molt cutre!
—Ja, tia, però funciona!!
—I una merda!!
—Tu prova-ho…
—Que no!!
—Doncs ja t’ho faràs… Vés follant com una boja…
—Ala, com et passes!!
—Tu prova-ho i demà m’ho expliques…
—Ha, ha! «No em trobo gaire bé… mmm… només vull que m’abracis… mmm…»
—Ha, ha, ha!
—Com flipes…
—Que sí, tia, que funciona… Es fan els homes, tia!
—No sé… Tot sigui per no follar!!
—Deixa’t les ungles, joder!

[…]

Anuncis
Estàndard

2 thoughts on “Ferrocarril a Terrassa

  1. Ha pensat la burr… dic la noia, en la T-50/30 o la T-Trimestre? Potser es molt agosarat pensar que la seva relació aguantarà un trimestre o fins hi tot un mes xD

Deixa un comentari

