actes, contes, podria ser un blog

TRAMant

Si teniu ganes d’escriure un conte, si teniu ganes d’escriure un conte amb algú, si teniu ganes d’escriure un conte amb mi, o amb Jordi Nopca, Najat El Hachmi, Martín Piñol o Llucia Ramis, aquest és el vostre concurs:

baner-concurs-relats

Un concurs de «relats col·lectius» pensat per la gent de Quatre Ratlles per celebrar els deu anys del tramvia de Barcelona, el TRAM. El concurs, la TRAMa, durarà del 6 al 31 de març i anirem escrivint el conte en grups de deu* i per torns (aquí ho trobareu tot ben explicat), i les inscripcions (cent places en total, afanyeu-vos!) s’ha obert avui. Ah, i hi ha premi per al millor relat, m’hi acompanyeu?

[*Jo «tindré» dos grups per escriure dos contes que comencen amb el mateix paràgraf i es titulen: Vida sanaNo és el que sembla.]

Estàndard

8 thoughts on “TRAMant

  1. Raqueleta ha dit:

    Apuntada! M’ha encantat la idea! Ja havia escrit contes a quatre mans, però mai a vint mans! Quines ganes de llegir el que acabi sortint…
    Ens llegim!

    • Fantàstic, Ulina i companyia! Diria que la “prenda” també s’hi ha apuntat. Ah, i ja no queden places per als meus dos contes! Menys de 24 h i ja hi som tots. GRÀCIES!

  2. Montserrat ha dit:

    A mi em fa una mica de por de no “estar a l’altura”… m’ho pensaré una mica (ho veus? ja he repetit mica!)

  3. Jo, no en tinc ni idea de com va tot això, però escric relats curts i me’n surto força bé, alguns més que d’altres. He començat tard a jugar amb les lletres. Tinc 69 anys i sento que no me’n puc anar d’aquest món sense provar més coses.
    Escriure amb tantes mans sembla una orgia literària que m’atrau molt, però ja tot està complet. I això que ho acabo de llegir.
    Les notícies arriben tard!!
    Sort!

Deixa un comentari

