actes, podria ser un blog

Dijous, Clara

tiinallxllA veure, que no em deixi res. Us he de dir que El parèntesi més llarg ja va per la segona edició. Que l’amabilíssima gent de Llibres per Llegir no solament m’ha fet una entrevista, sinó que a més han organitzat una lectura col·lectiva i virtual del llibre. Que el crític Joan Josep Isern diu que em dóna pista llarga. Que es veu que sóc del Dream Team i dedicaré un llibre al Sandro Rosell. Que… Però el que em ve de gust dir-vos és que aquest dijous (11 d’abril) no hi ha paella, que hi ha Clara, Clara Segura, Clara Segura llegint El parèntesi més llarg. Serà al Raval Bar, a les vuit de vespre tocades (coordenades aquí). Que em farà molta il·lusió que vingueu, que serà una presentació ludicoteatral, amb barra de bar incorporada. Que l’endemà és divendres i que el dijous ja és mig festiu. Que la lectura dramatitzada de la Clara és com un regal que em ve de gust fer-vos (i fer-me) per tots els anys que fa que m’aguanteu (i m’aguanto) les dèries literàries. Que si tot va com imagino que anirà, serà una d’aquelles nits que guardaré per recordar-la els dies grisos-grisos, i que espero que entre tots la pintem de colors, olors, veus i riures. Serà millor que cap premi, que cap crítica, que cap ressenya, que cap segona edició tenir-vos a tots allà, dins del meu parèntesi, que el meu parèntesi és el vostre parèntesi, si és que hi ha parèntesis d’algú. I ja està. Fins dijous.

(Fotografia: © Gemma Estadella | Llibres per Llegir)

Estàndard

One thought on “Dijous, Clara

  1. (!!!)
    El 13 et portarà bona sort i serà un gran any per a tu i els teus parèntesis (m´atreveixo a vaticinar). Entenc, però, que donat que el 13 és dissabte, ho hagis adelantat a dijous. Ens hi veiem i gran notícia la reedició (i les altres, és clar).

Deixa un comentari

